Translate

21 Aralık 2013 Cumartesi

Lee Min Ho'nun Oynadığı Diziler



Yıllar Başlık                                  Rolü
2011 City Hunter                         Lee Yoon Sung
2010 Personal Taste                 Jeon Jin Ho
2009 Boys Before Flowers     Gu Jun Pyo
2008 Get Up                                 Min Wook Gi
2007 I Am Sam                          Heo Mose
2007 Mackerel Run                 Cha Gong Chan
2006 Secret Campus              Park Doo Hyun
2005 Love Hymn                     Aşçı
2013 The Heirs                         Kim Tan

Bu dizilerin hepsi birbirinden güzeldir ama benim favori dizilerim: The Heris ve Boys Over Flowers.
Ben ilk olarak BOF ile başlamıştım sizde BOF ile başlamadıysanız eğer başlangıç yapabilirsiniz.
Lee Min Ho sadece yakışıklı değil aynı zamanda mükemmel bir oyunculuğa sahip.Bütün dizilerini sıkılmadan heyecanla izledim.Bu da onun oyunculuktaki başarısını gösterir.
Bir aktör sadece yakışıklı olsa ve oyunluktan anlamasa inanın o diziyi izleyemezsiniz ve sıkılırsınız.E tipte bir yere kadar yani :D 
Benim Min Ho'mun her yaptığı iş başarılı.Bundan sonrası da böyle olur inşallah <3





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder