Translate

21 Aralık 2013 Cumartesi

Lee Min Ho Ve Aşk

Aşk Hakkında....


Soru:Nasıl bir aşk istiyorsun?

Cevap: Mmm, başlangıçta çarpan ve zaman geçtikçe senin en iyi arkadaşın olan türde bir aşk olmalı.Böyle bir ilişkide kendimi mutlu hissederim.
Bu tür bir kadını severim.İdeal bir tipim yok.Çünkü insanlar saygılıyken çekicidir.Etrafındakileri çok iyi etkilemeyi bilen kadınları severim.Ve bana güvenecek bir kadın.
Buluşursak ?Şey..Çiçekli desenli mini bir elbise giyerse mutlu olurum. 
[Resim: 2013-08-28-10-48-20_deco_201308281400117e1.jpg]


Özel hayat hakkında..
Soru: Boş zamanlarını nasıl geçirirsin? 

Cevap:Bazen arkadaşlarımla yemeğe giderim veya oyun oynamak için evde toplanırız.
Oyun?(Hazır cevaplılıkla  )Ben süper güçlüyüm!Özgüvene bak. hahaha .Durumu vahim bir kaybedenim ben.hahaha.
Tatile çıkabilirsem Japonya'ya kaplıcalara gitmek istiyorum.Japonya'ya çok defa gelmeme rağmen kendime hiç zaman ayıramadım.Kaplıcalara gideceksem..Ah tabi..Kimliğimi gizleyeceğim.(utanmış.)


Seni seviyorum tatlım benim <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder