Translate

19 Aralık 2013 Perşembe

Lee Min Ho hakkında


 İsim : 이민호 / Lee Min Ho 
Meslek : Aktör 
Doğum Tarihi : 2 Temmuz 1987
Boy : 1.85 cm
Kan Grubu : A

Soru1. Nerede yaşıyorsunuz?- Seoul, Heukseok-dong


2. Rüyanız? (NOTE:Kore'de gördüğünüz rüya kız veya erkek sahibi olabileceğinize yorumlanır. bununla ilgili bir efsane vardır.)- rüyam teraziye asılı duran bir kırmızı biberdi.


3. Aile üyeleriniz?- Anne babam ve ablam


4. Gittiğiniz okullar?- Namsung İlkokulu - Banpo Ortaokulu - Danggok Lisesi- Gunguk Üniversitesi (Film sanatlari okuyor) 


5. Okuldaki takma isminiz neydi?- İlkokulda takma adım "kara" idi.(çünkü esmer tenliyim).Ortaokulda takma ismim "iskelet" idi (çok zayıftım). Lisede takma adım "ŞEYTAN"'dı (gerçekten çok haylazdım)


6. Okulda da ünlü müydün?- Kız-erkek karışık bir okuldaydım. Ama pek meşhur olduğum söylenemez.


7. Peki derslerin nasıldı? DÜrüstçe söylemem gerekirse pek iyi değildim.


8. Okuldaki en yüksek derecen neydi? -- Bir keresinde sııfımızda 16. olmuştum


9. ocukluk hayalin neydi? - futbolcu olmak istiyordum


10. En sevdiğin yemek nedir? - İçinde et olan herşey. Et yemeyi gerçekten seviyorum


11. En sevdiğin giyim tarzı nedir?- Bana uyan kıyafetleri severim. Kollarım ve Bacaklarım çok uzun olduğundan hazır giyim ürünleri genelde bana olmuyor.


12. Sevdiğin müzik tarzı? -pop, türkü


13.Favori şarkıcı?- Lee Seung Chul, Im Jae Bum


14. Favori film türü?- korku- gerilim


15. Favori aktör?- Leonardo DiCaprio, Sul Kyung Gyu, Kim Su Ro seniors


16. Sevdiğin TV programları?- Bütün TV programlarını severim.


17.En sevdiğin spor? -Futbolu severim. ama başka sporlar yapmaktan da hoşlanırım


18. Favori hobin nedir? - spor benim hobim. spor benim uzmanlık alanım. ben bir spor manyağıyım


19. Neden aktör oldun? -lisedeyken, ilerde ne yapacağımız hakkında konuşmuştuk. o zaman bu işi yepmaya karar verdim


20.Jung il woo ile daha önceden tanıştığınızı biliyoruz. onunla ilgili ilk izleniminiz nedir? - kız gibi görünüyordu.


21. What's your personality?-  zeki ve iyimser


22. Uzun olmanın en iyi yanı nedir?- Ben hep uzundum, çocukluğumdan beri. Ama en iyi yanı insanlar arasında görülebilir olmak, çok büyük giysiler giysen de büyük gelmiyor olması.


23. İlk aşkın kimdi? ne zaman tanıştınız?  20 yaşımdayken üniversiteli bir kızla çıkmıştım.


24.Hiç estetik ameliyat oldun mu? Hayır, 


25. En çok ağladığın olay neydi? - 20 yaşımdayken, jung il woo ve diğer arkadaşlaımla yaz tatiline gidiyorken arabamız kaza yaptı. 1 yıl boyunca çalışamamıştım.


26. En büyük korkunu yaşadığın an?  Yine aynı araba kazasında, beni ambuansla hastaneye götürmüşlerdi. gerçekten çok kötü hissetmiştim.


27. Uyku alışkanlıkların? -uyurken konuşurum


28. Aşk iş ve arkadaşlığı önem sırasında nereye koyarsın?  iş>arkadaşlık>aşk


29. Kan grubun? A


30. Burcun? yengeç


31. Dinin nedir? Ben bir dine mensup değilim. ama ailem budist


32.İdeal kadın?-Beyaz tenli, kısa boylu.Song Hye Kyo gibi.


33. Hayat felsefen? ne yapıyorsan yap, en iyisi için çalış.


34. hayranlarına mesajın nedir?- Bana sevgi gösteren herkese teşekkürler.Umarım sevginiz bitmez.Ve umarım herkes mutlu olur.











Çoook tatlı ama ya <3 Dizileri de çok başarılıdır.Yakında paylaşırım
See you :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder