Translate

21 Aralık 2013 Cumartesi

Lee Min Ho Röportajları

Boys Over Flowers’ın Gu Jun Pyo’su, City Hunter’ın Lee Yun Sung’ı…

Lee Min Ho birçok Kore dizilerinde ana karakteri canlandırdı. Lee Min Ho, Channel XinShang tarafından “İçten bir sohbet” adı altında misafir olarak görüldü, ailesi ve hayranları hakkındaki görüşlerini paylaştı. 


Çince konuşmasını bilmediği halde samimi olarak açık bir şekilde Çin kültürünü sevdiğini belirtti,”İlerde buraya daha sık geleceğim." Röportaj sırasında ” Özellikle fırında kızarmış Pekin Ördeği”diyerek ve ilgisini vurgulamak için Fırında kızarmış Pekin Ördeği ‘ni 3 kere tekrarlayarak Çin yemekleri ile ne kadar ilgili olduğunu bile gösterdi, ayrıca sevimli cazibesini de göstermiş oldu. “Et ve acılı şeyler yemeyi seviyorum bu yüzden bence güveç iyi bir seçenek! Çin güvecinin tadı Kore’ninkine göre daha farklı. Çin güveci çok lezzetli ve kokusu da çok güzel. Umarım nasıl pişirildiğini öğrenebilirim böylece ailem için lezzetti bir yemek hazırlayabilirim!”


Yaklaşmakta olan Çin yeni yılı hakkında konulan Lee Min Ho Çin ve Kore geleneksel kültürlerinin oldukça bezer olduklarını söyledi. “Biz genellikle bir araya geliriz ve çocuklar mutlu bir şekilde vakit geçirirler.” Ayrıca o çocukken çok çekingen olduğunu söyledi. “Benden büyük çocuklar havai fişekler patlatırken ben sadece bir kenarda otururdum, sessizce eğlenirdim ve bununla yetinirdim. Yeni yıl kutlamalarında yaygın olarak yaptığım şeyler ailemle kart oynamak ve birlikte yemek yemek… Kardeşlerin her biri kendi mesleklerine sahip ve bizim bir araya gelebilmemiz çok nadir oluyor, bu yüzden o zamanlarda onları gerçekten çok özlüyorum. Geçen seneki kutlamalar sırasında çok meşguldüm ve ailemin yanında kalamadığım için geçekten çok üzgün hissettim. Ancak bu yıl ailemle birlikte kalıp onlarla zaman geçirmeye karar verdim.” Düşünceli Lee Min Ho ayrıca onu destekleyen hayranlarını da unutmamış, “Ayrıca, beni her zaman destekleyen ve seven hayranlarımla vakit geçireceğim. Umarım benim sayemde çok mutlu olurlar.”


Lee Min Ho açık yüreklilikle tatil yapmak istediğini söyledi. Tatilde ne yapmayı planlıyorsun? O utanarak ; “Evde kalmak, devamlı uyumak, köpeğimle oynamak ve oyun oynamak istiyorum. Bu kadar basit. ” O içekapanık bir insan. Gülümseyerek söyle dedi; ” Kısmen benim kişiliğimden dolayı sadeliği seviyorum. Normalde kot ve gömlek giymeyi severim çünkü en iyisinin sadelik olduğuna inanıyorum.”


Lee Min Ho, Boys Over Flowers’dan sonra daha çok ünlü olmaya başladı, ancak o buna karşı yavaş tepki verdiğini belirtti, “Dizi çekimlerini bitirdikten sonra, etrafımdaki insanlar bana şuanda çok ünlü olduğumu söylediler. O sırada, bana ne anlatmak çalıştıklarını anlayamamıştım. Bir süre sonra sadece bir sürü hayran kazandığımı fark etmiştim.” Karakterle ilgili olarak, Gu Jun Pyo’ yu canlandıran Lee Min Ho çabucak (kahkaha atarak);”Ben öyle değilim! Ben çok kibar biriyimdir! Gu Jun Pyo iyi, bazen sadece soğuk ve bu benim kişiliğimden çok farklı. ” diyerek açıklama yaptı.


Popüler Kore dizisi City Hunter hakkında Lee Min Ho, dizi çekimleri sırasında çekimlerden dolayı çok zor zamanlar geçirdiğini söyledi. Dizi çekimleri başlamadan önce dövüş sanatları öğrenmenin yanında, o gerçekten çekim yerinde birkaç kaza geçirdi. “Bir sahnede kadın kahramanı korumak için camı kırmak zorunda kaldım, ancak o kırılmayan büyük bir cam parçasıydı. Dizi çekimine devam etmek için, dizi ekibi camı kırmak için bir bomba kullanmaya karar verdi. Sonunda cam kırıntıları benim bacağımı yaraladı. ” Bu oldukça acılı olmasına rağmen Lee Min Ho, çekimlere devam ederek ve kendi sahnesini bitirdikten sonra tedavi olarak profesyonelliğini gösterdi. 


Aktör olmak çok zor ama o bundan çok zevk alıyor. “Canlandırmamı bekleyen bir sürü iyi karakter ve beni destekleyen birçok hayranım var, bunun için çok mutluyum.”, “Umarım gelecek yıl neşeli bir genci canlandırırım.”

[Resim: ss2ln.gif]


[Resim: s64r2.gif]

OOO My God İşte bu süpeerr <33

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder